BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Thursday, May 31, 2012

I'm not Feeling Well right Now...


Yeah, so much thing happened lately. erghhh. Stress, jiwa kacau, otak  serabut.Somehow I feel like I wanna cry for the whole day. And lately I choose to keep silent. Tapi berperang dengan hati. Memang aku rase mcm nak pegi ke satu tempat yang menenangkan. I wanna go there, yes i do. But i don't know where, maybe it is home. But I keep talking to myself that I have to be strong. Don't follow your feelings and etc. 


Ya Allah, aku tak tau ape masalah aku. Tapi kan, aku sangat bersyukur. Di dampingi oleh orang-orang yang selalu memberi sokongan. Dan aku sendiri rasa ini semua hanya gangguan perasaan semata-mata. Buat keluarga yang saya rindui, semoga Allah sentiasa merahmati..


Buat awak yang bakal saya cintai, saya tidak dapat menjanjikan kesempurnaan dalam setiap perbuatan atau tutur kata saya, tapi saya akan terus berusaha untuk jadi lebih baik dari hari-hari semalam. Saya perlukan awak suatu hari nanti untuk terus bersama saya :') Terima kasih bakal cinta hati kerana akan memberi cinta tanpa syarat suatu masa nanti... 
(tetiba selitkan "bakal cinta hati"..motif sangat...hahhaha..ape2 pon suatu masa nti Allah akan hadirkan jua tatkala masanya telah tiba...yg penting skunk utamakan yg lbh penting daripada yg penting kerana yang penting lebih penting daripada yang x penting..ahhhhh peningggg..melalut ntah pape..)


Buat sahabat rapat saya di sini yang saya sayangi, maaf andai ada tindak tanduk atau perubahan saya yang menyinggung perasaan awak, sungguh, awak adalah sahabat saya yang sangat baik, kadang-kadang saya rasa saya tak layak untuk berkawan dengan awak, saya sangat bersyukur dipertemukan dengan awak, terima kasih sahabat untuk segalanya. Sayang kamu, LONG2 a.k.a Fitriyana ♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥



0 comments: