BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Wednesday, June 13, 2012

3 janji



As salamualaikum...

Hi,sahabat2 ecah semua..harap semua sihat dengan izin-Nya..
hari ni, ecah baru je berkesempatan menghabiskan masa menonton drama "3 Janji" episode akhir....huhu..agak ketinggalan kan.xpe la, kan ade  MMF ..tengok je kat sini. Ecah tak sempat tengok sebab semalam otw kembali pulang  ke Tanjung Malim.


OST 3 Janji~Mana oh mana~Aizat

Mengisahkan tentang dua orang kawan baik Dalia dan Kursyi yang berkawan baik sejak sekolah rendah. Mereka saling memahami dan menyayangi akhirnya menjadi kekasih. Malangnya, sebuah tragedi telah meragut nyawa Khursyi apabila mereka dalam perjalanan ke sekolah untuk mengambil keputusan SPM.Dalia redha dengan pemergian Khursyi dan sentisa ingat kepada 3 janji yang pernah dilafazkan oleh Khursyi untuk mencari teman hidup yang boleh menjadi sabahat terbaik, menjadi kekasih terbaik dan menjadi suami terbaik buat Dalia. Dahlia melanjutkan pelajaran,dan berkenalan dengan beberapa jejaka yang menyukainya.Apakah kemunculan Kamil dan Yassin dapat menggantikan tempat Khursyi dalam hati Dalia serta menepati 3 janji tersebut?Apatah lagi,jiran baru Kamil, mempunyai wajah seiras Khursyi. Sejak itu,Dahlia cuba untuk mendekati Kamil,walaupun Kamil tak endahkannya.

~3 JANJI memaruhkan lakonan hebat Liyana Jasmay, Shahrizal Jaszle, Shah Iskandar, Ana Dahlia, Idzham Ismail, Hanez Suraya, Ungku Ismail, Roy Azman, Rosnah Johari dan Zara Zya.
Berkisar tentang citer episode last ni...terjawab sudah siapa yang berjaya menggantikan tempat Khursyi..uhuuiiiii...menitis air mata la. Akhirnya Dalia bersatu dengan Yassin.Terharu dengan nilai persahabatan yang terdapat  pada episode last ni. Inilah nilai yang perlu ada dalam persahabatan.  Ending sangat memuaskan hati.. cayalahhhh!



0 comments: