BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Friday, August 3, 2012

~Sukanya bila guru praktikum berbuka Puasa bersama-sama~


As salamualaikum & salam sejahtera buat sahabat semua..



Alhamdulillah, kenyang sudah dengan juadah berbuka pada hari ini. Semuanya adalah rezeki daripadaNya. Sama-sama kita panjatkan syukur dengan kemurahan rezeki yang diberi olehNya ini.

Walaupun terasa penat untuk hari ini, namun masih mampu lagi untuk ecah menulis entry kali ini.(haiiii cik cah ..mampulah sangat!..esok pagi2 lepas sahur dah nak mula drive balik kelantan..ingat3!!..rehat awal skit malam ni)..ape pon nak juga tulis entry kali ni walaupun sikit..hehe

Meriahnya berbuka puasa dengan guru-guru praktikum SMKDZM hari ni. Semuanya dirancang  dengan serta merta. Just cadang & go on..hehe..semuanya idea ustazah2 la ni.. menjadi!..terbaeklah ustazah..

Macam-macam menu yang terhidang..Ade yang dimasak oleh jaya & Nisa ..ade juga yang "tunjuk-tunjuk" oleh ustazah Ain & umie ...Pja dan Fie dah penuh makanan ,bawa siap-siap dalam boot motornye..ahaa
Hanya kami(ecah & fit) yang  lenggang kangkung je datang umah Nisa & Jaya..kannn..wat muka tak malu jap..keh3(Aippp...sebenarnye ade juga la,ustazah ain & umie yang bawakan..uhuiii..malu la law datang dengan tangan kosong..kan3!!


Inilah hidangan untuk hari ini...(sup ayam special drp Nisa, ikan bakar "tunjuk-tunjuk" drp Ustazah Ain, Roti telur drp Jaya..yeke jaya buat?~masih tertanya2 ni..hehe)


Berjumpa dan berkumpul mengukuhkan  lagi ikatan ukhuwah sesama kita.Maka itulah sebabnya ecah suka jika setiap antara kita sentiasa sahaja ingin bertemu sambil makan-makan tak kira dimana, siapa dan bila, pantang sahaja dijemput, jika ada ... Semoga pertemuan kita akan berterusan dan ikatan ukhwah kita sentiasa berpanjangan..InsyaAllah..
Sekian,wassalam...

~wajah ceria ketika berbuka puasa~



0 comments: