BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Tuesday, September 25, 2012

Inventori Personaliti Warna @ LADAP 6

As salamualaikum dan Salam sejahtera...

I'm ready~sudah siap tuk join LADAP  6
Alhamdulillah, selesai suadah LADAP yang ke-6 pada hari sabtu  minggu lepas bersamaan 22 September 2012. Mngkin inilah LADAP yang terakhir kalinya ecah akan ikut sebab tarikh akhir praktikum di SMKDZM adalah 19 Oktober 2012 dan LADAP yang ke 9 mungkin berlangsung pada 20 Oktober 2012. So, tak sempat lah kan?..ape pon tak pe,yang penting untuk LADAP 6 ni, ecah manfaatkan setiap pengisian yang ada..

Ok, LADAP 6 mempunyai 3 slot..slot pertama berkaitan dengan Iventori Personaliti Warna(IPW) yang dikendalikan oleh cikgu Auyon. Slot kedua berkaitan dengan  Penilaian Aktiviti Sukan / Kokurikilum. Slot ketiga adalah yang masing-masing menunggu iaitu Sambutan Majlis hari raya.

Berdasarkan ketiga-tiga slot tersebut, ecah amat tertarik dengan slot yang pertama, iaitu slot Inventori Personaliti Warna. At that time,memang "gege" lah suasana lam bilik mesyuarat tu sebab masing-masing excited bab-bab macam ni kan..termasuk la ecah dan fit(tapi terkawal okeh,cikgu kan, mestilah de disiplin gitu..hehe). So, hampir setengah jam jugak la nak siapkan semua tu. Selepas tu, cikgu Auyon pon cakaplah keputusannya. kalu warna macam ni, karekternya macam ni..ecah pulak dalam golongan warna G/E iaitu Gold/Emas.ok,law nak taw macam mana karekternya, U all boleh try buat test ni dengan klik ni Borang IPW..jawab dan lepas tu U all akan taw la personaliti U all..


Cikgu Auyon juga ada memaparkan video "four Basic Personality Types"..dalam keempat-empat golongan tu..agak-agak ecah ni golongan jenis yang mana ye?hehehe..apa2 pon yang tu rahsia..law U all nak taw U all type yang mana,sila lah tengok video di bawah ini...(tergelak ecah tengok video ni..hahaha)



 U all boleh agak , U all golongan mana bila dah siap tengok kan?
Slumber?, cepat melatah?,berfalsafah?, steady?..masing2 nilai lah sendiri..okeh




Okeh, itu sahaja yang dapat ecah kongsikan untuk entry kali ni. Semoga bertemu lagi di lain entry.Sekian, Wassalam.


0 comments: