BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Wednesday, April 3, 2013

Kasut kait(baby)



As Salamualaikum dan Salam sejahtera..

Taddaaa.

comel tak kasut ni..
Bagi ecah it's sooooo cuteeee..

Hasil kraf kak lin yang pertama untuk kasut baby

Sebelum ni kak Lin pernah buat hasil benang kait seperti alas meja, bekas kotak tisu dan macam-macam lagi la..


~Kak Lin:sukenye dia bila hasil kraf menjadi..huhu
Hasil tangan ibu-ibu hamil ni memang kreatif..kan3..hehe
bila tengok,macam kitew pulak yang tingin nak buat..tapi ecah tak pandai buat..tengok boleh ler..kehkhekeh!

sekian saje entry ringkas yang ecah ingin kongsi..
Wassalam..

P/s:tunggu masa nak balik.namun hujan di luar sana makin lebat..tak kan nk stay kat opis sampai hujan reda..xmauuuuu..maaaa..nak balikkkkk!

(ngade..padahal "kura-kura" ijau ade je kat bawah tu..Pang skali cik cah ni!)

5 comments:

luqman zakaria said...

kecik nye...comel jer!

Faeytynn Zayn said...

cutenye,die ade kait baju tak?

Ecah Shaimi said...

luqman:comel kan..ecah cam nak gigit pulak kasut pink tuh..haha(parah tul ecah ni)..yg ni utk 3 bulan,nti kak lin nk buat tuk yg baru lahir..lagi comellll kan3.. =D

Fatin:cute sangatttttt..yg tu otw..kak lin ckp dia nk buat tuk baby bakal lahir nanti..hehe

Jemarisuri said...

cantik...sis dulu pun suka kait benda camne tp kni dh lama tinggal dh tak ingat dh camne...hihi

deno said...

olo comelnya!!!