BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Sunday, July 8, 2012

Practise Senamrobik 1 Murid 1 Sukan: SMKDZM

As salamualaikum dan selamat sejahtera semua..

Bersyukur sangat2 sebab skunk ni de sdikit masa tuk mencoret kisah tuk entry kali ini.Walaupun semalam dan hari ini merupakan hari minggu, namun ade je tugas yang perlu dilaksanakan..hurmmm.. bukan sewenang2nye Cik cah dapat goyang kaki di rumah and rehat2 ala-ala datin Wanabe gituhhh..hehe.

Okeh, sebenarnya ape yang membuatkan cik cah x sempat nak mengupdate blog ni adalah disebabkan, every night in this week, ecah and semua kawan2 (cikgu & cikgi Praktikum SMK DZM) kene berlatih senamrobik tuk hari kecergasan 1 Murid 1 Sukan yang akan berlangsung pada hari selasa minggu hadapan bersamaan 10 julai 2012 ..So, setiap malam bermula jam 8.00 pm- 10.00pm, kami semua akan berkumpul di dewan sekolah SMKDZM tuk practise senamrobik berdasarkan video daripada PPD. Dengan memuatkan 12 buah lagu yang diambil berdasarkan video yang diberi dan lagu2 yang kami sendiri tetapkan..Selama 36 minit yang perlu kami persembahkan dengan pelbagai gerakan senaman tanpa henti demi mencapai matlamat Malaysia Book Of Records..huhu...Mampu U!

So, pada hari semalam, pihak sekolah telah mengarahkan kami,pelajar dan guru2 SMKDZM tul hadir ke sekolah bagi membuat rehearsal senamrobik tersebut. Alhamdulillah, kami dapat mempersembahkan dan mengajar setiap pergerakan kepada guru2 dan pelajar walaupun dengan practise yang masih belum sempurna..Namun, pe yang diharapkan. Pada hari kejadian kami Cikgu2 & cikgi2 Praktikum dapat melaksanakan tugas kami dengan baik.(demi membawa imej UPSI juga..hehe..haruslah!)

Habis je rehearsal smalam, kami cikgi2 pakat2 la kuar gi breakfast di kedai mamak berdekatan ngan area skolah 2..ni la masa kami nak chitchat,gosip2 & storymory..hehe..merapatkan ukhwah gitu.(^^,)

dari depan yang bertudung ungu, Ustazah Ain, Cikgu Jaya, Cikgu Nisa, Cikgu syarifah, Cikgu fitriyana, Cikgu Ecah, Cikgu Hanis, Cikgu Hajar, Cikgu Izzati & cikgu syafizah.
Cikgu Ecah & Cikgu Hanis
Kue TeoW goreng Cikgu Hanis Punya ;D
Masing2 sedang menjamu selera & ade dah siap pon..hehe
Cikgu Jaya dengan semangat berstorymory...keh3
Selesai je breakfast, kami plan tuk melawat cikgu Alhan yang berada di Hospital Slim River. Cikgu Alhan merupakan guru Geografi di SMKDZM dan merupakan guru senamrobik kami.

Hospital Slim River
Bergambor sebelum pulang
Cik cah pun mesti ade sama..hehe
Kereta sama tapi no plat lain2~ 1 wilayah & 1 johor...jom balik!
So, sekian sahaja tuk enty kali ini. Mengharap sangat2 perjalanan program pada hari selasa nanti berlangsung dengan baik dan lancar. Wish luck for our team yer!! GO GO GO.. MALAYSIA BOLEH! CIKGU BOLEH!


1 comments:

3no gr33ny said...

sama pula situasinya =)