BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Tuesday, June 10, 2014

~Oh,Teacher To Be..~

As salamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah, hari ni hari yang mengembirakan..
Buka je FB hari ni tengok2 ..waaaahhh


16 Jun 2014 keputusan penempatan akan diumumkan..Oh My..Excitednyeeeee Cik Cah..

Lepas ni buleh doh nak buat persiapan apa yang patut..hehe
tapi satu je..satu je..hurmm..macam mana nak cakap 

"Miss Lee, I will be resigning from my current position..blablabla"

uhhh, tak sampai hati nak bagi tahu miss Lee
Lady Bos yang terlalu baik sepanjang hidup keje makan gaji nih..huk3T_T

Apa pon kena resign lah demi mengejar cita-cita menggunung nih
Oh Cikgu..Cik Cah dah nak Jadi Cikgu.
Penempatan?agak2..

2 pilihan sebelum ni:
1)Melaka-Alor Gajah
2)Kuala Lumpur

Apa pon,tawakal...sebab penempatan berdasarkan kekosongan.

Sekian,Wassalam..

#praypostingforcalonsimpanan

8 comments:

Princes Yuyue said...

tahniah budak tecik!!! hihihi ..

Ecah Shaimi said...

mekacih kak yuyu..hehe

mazs mazlan said...

eh awak u ape>?kos ape..sme la hrini sykur sgt rasa gmbira.harap mmg btol 16.6 .. tak sabar daa nk posting...

Apabila Hati Terbuka said...

Wah good luck dan tahniah daripada Nik . Semoga Allah permudahkan segalanya .

Ecah Shaimi said...

mazs~yesss..ISMPian jugak..geng3..ecah produk keluaran UPSI..hehe..yup,harap tarikh tu betul..yabedabedu..mmg x sabar nk posting..

Nik~tQ Nik..Ameen,semoga Allah Permudahkan semuanya.. =D

EH - Ekslamasi Holistik said...

Tahniah dan selamat berposting rakan ISMPian... :)

Cikgu Norazimah said...

selamat berposting yer, mcm akan dpt pilihan ke 2 jer sbb kat kl sentiasa ada kosong ;)

Anonymous said...

Salam sis, boleh tak sis buat entry khas tentang Ijazah Sarjana Muda (Bahasa Melayu) . Contohnya belajar mengenai ape, ada kaitan dengan pembelajaran di spm atau stpm ke? berminat sangat nak tau cerita lebih lanjur . Harap akak sudi share dengan kami . Hee .