BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~Followers~

Friday, March 1, 2013

Lecturer Lambat,Hak Balik Hostel,Hak Kami?

As Salamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pagi-pagi ni,Ecah nak kongsi satu pic ni..

hehehe...betul tak yang anda seperti ini wahai students?
Ecah pon macam ni juga ..memang tak dinafikan..
Normal la,lumrah seorang manusia,mana boleh nak tunggu lama-lama..Tapi ingat,

hanya orang yang bersabar je yang Allah suka dan akan menerima hikmahNya..

Yang tu selalu Ecah ingat..=)
So,walaupon dalam hati duk ngomel cenggituh tapi hakikatnya Ecah sentiasa tunggu lecturer sampai ke kuliah..(eeeee xbaek walaupon ngomel cik cah,lepas ni jangan cenggituh laaa)
Kita pon kena faham juga,maybe beliau ada sebab yang wajar kenapa beliau kelewatan kan..
Memang adat la, sebagai seorang pelajar kita yang patut menunggu kehadiran pengajar..bukannya pengajar menunggu pelajar. I'm Right?(walupon kedang-kedang~suara dalam tekak" Ecah juga yang lambat masuk kelas...jaat kan..agagaga)

Sekian,wassalam..

p/s:Tak de nye Lecturer lambat,Hak balik hostel,Hak kami..onomnomnom!
(tapi kalau lecturer lupa yang dia ada kelas,camner tuh...x ke bengang jugak kan..heeee..pike-pike la sdirik...hehehe)

4 comments:

nini said...

kami pun pantang kalau lecturer lmbat masuk.....tak sabar2 nak tunggu 30 minit untuk blah...ahahaha

mc laa said...

samela .. kami guna mase 20min jea .. kalu x blah lerr .. hahah .. except lect hensem dan yg kiter minat its ok sggup tggu .. muahahah

sweet nisa said...

hehe.ecah ;)

Ecah Shaimi said...

Nini:bahahaha..nini2 =D
Mc laa:alolololo...law encem nak tunggu pulok yer mc laa..law yg vateran kira jalan dulu la...hahaha.mc laa mc laa ade2 je u =D
Nisa:hehe ye cik nisa...gelak pe tu haaaaaa ><